Terméktámogató
IT support
Cégünk munkatársat keres
terméktámogató pozícióba!
RÁD VÁRÓ FELADATOK:
a PEAS Vállalatirányítási Rendszer felhasználóinak támogatása szóban és írásban egyaránt
telefonon és online csatornákon beérkező ügyfélmegkeresések fogadása, felmerült problémák kezelése, felvilágosítás és tájékoztatás az ügyfelek részére
szoftverfrissítések koordinálása és egyeztetése, tájékoztatás az új funkciókról
bejövő információk és elkészült hibajavítások alapján frissítések ütemezése, kiosztása
felhasználói kézikönyvek írása, naprakészen tartása
felmerülő hibák egyeztetése a fejlesztői teamekkel
changelog vezetése, karbantartása
heti/havi statisztikák elkészítése, support tudástár karbantartása
JELENTKEZZ HOZZÁNK,
HA ILLENEK RÁD AZ ALÁBBIAK:
- kiváló kommunikációs képességgel rendelkezel szóban és írásban egyaránt
- kitűnő helyesírási készséggel rendelkezel
- jó problémamegoldó képesség jellemez
- ügyfélközpontú a hozzáállásod (kedves, türelmes, segítőkész)
- megbízható számítógépes és online alkalmazásokkal kapcsolatos ismeretekkel rendelkezel
- haladó szinten ismered az irodai szoftvereket
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
JELENTKEZÉSEDNÉL
ELŐNYT JELENT, HA:
- többéves terméktámogatási/ support/ ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkezel
- jártas vagy ügyviteli szoftverek kezelésében
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Szeged (home office lehetőség)
Ha magadra ismertél, küldd el jelentkezésedet a lenti űrlapon keresztül!
Miért jó IKRON-osnak lenni?
BIZTOS
Hosszú távú, stabil karrierlehetőség
KORREKT
Változatos projektek, versenyképes fizetés
DINAMIKUS
Fiatalos, jó hangulatú csapat
TÁMOGATÓ
Mentorálás, szakmai képzések
IZGALMAS
Csapatépítők, belső rendezvények
TÖRŐDŐ
Irodai masszázs és egészségvédelem
KÖNNYED
Pihenő-, sport- és játszószoba
ÖTLETES
Céges ajándékok, kedvezménykártya...